tisdag 2 mars 2010

Leila kommer med ny bok ♥





Leila -Vilken kvinna!! Tänk att få kliva in i hennes hem, i hennes helt ljuvliga kök och ta del av alla hennes bak- och matkonster! Hon är ren och skär inspirationskälla.....Snacka om att äta med ögat....
Nu kommer hon med en ny bok med vackara bilder tagna i Italien...Den bara måste jag ha!!!! Tack för tipset Bella - den ska förbeställas omedelbums! ;)
.
Idag är det kallt ute...men vad gör väl det när solen lyser!! Vad mycket ljusare det har blivit om morgnarna nu på bara några dagar...så mycket lättar att komma upp ur sängen....Tänk vad mycket lite ljus kan göra...Känner att våren är mer än välkommen nu!
.
Imorgon är det dax för ytterligare ett viktigt möte....känner mig otroligt nervös denna gång...vet inte varför men pirrigt är det....Genast börjar jag fundera på vad jag ska ha på mig för att känna mig bekväm...det blir nog Lovley Knit i grey samt Blues Skirt....
.
Nu ska jag jobba undan lite...försöka komma iväg i tid från jobbet för att njuta med barnen ute i solen i eftermiddag...
.
♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. mums! Den skulle jag gärna också vilja ha! Kram

    SvaraRadera
  3. Nog är hon en inspirationskälla Leila :)

    Håller tummarna för dig imorgon, även om jag inte riktigt vet vad för möte du ska på, men det verkar positivt :)

    Självklart kan du få lite detox-tips, du kan maila till bellasvagtillbaka@hotmail.com så jag får din mailadress!!

    Lycka till imorgon

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥