onsdag 10 mars 2010

Ett liiiitet paket från....

...en söt och go bloggerska är påväg till mig :) ...Vad avslöjas inom några dagar :)
.


Såhär känner jag mig för tillfället!!!! Eller förtillfället var fel ord....har varit trött hela detta året (om man ser till vanliga fall) men den senaste veckan har varit extrem...Magknip,trött i kropp och huvud samt lätt huvudvärk...ghaaaa...
Tips på dunderkur mot trötthet!!!

.
Ikväll ska jag och tjejerna åka på visning av barnklädesmärket PompDeLux...det ska bli superspännande att se de live....Kanske kanske det blir ett köp ;)
.
♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Krya på dig, ta det lugnt, varva ner och välkommen på middag här imorgon! Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Men, du inte ska du väl behöva må så här, tyvärr har jag väl ingen dunderkur mot trötthet, mer än det vanliga med bra kost, motion och frisk luft, hoppas verkligen du kryar på dig och släpper inte tröttheten tycker jag du ska gå till läkaren och kolla upp så att du inte har B12 brist eller att din sköldkörtel strular för då blir man tyvärr väldigt trött...

    TACK för dina omtänksamma kommentarer!! Om du visste vad några vänliga och uppmuntrande ord betyder för mig just nu...

    Ta hand om dig

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥