måndag 1 mars 2010

Fairytale ♥






Nu är den här...min fina söta gulliga ljuvliga och helt underbara tunika från ChillNorway.... Fina spetsdetaljer....söta tulpanärmar...Ljuvligt mjuk....Finns många fina ord jag kan säga om denna tunika....MEN...ja det kom ett men...den kommer inte nära min beundran och kärlek till Odd Molly ♥......de är jag helsåld på!! Så ett gästspel då och då kommer CN får göra...
.
Helgen har varit superlugn för min del.....Förutom en fotbollscup och middags hos svärföräldrarna har det inte hänt mycket alls .... Rätt skönt faktiskt om än lite trist....Men jag behövde nog en lugn helg för jag har varit trött trött trött...Nu känner jag mig riktigt ordentligt utvilad!!
.
Villl möblera om i vårat vardagsrum...nu har vårat vardagsrum en dum avlång form som gör det väldigt svårmöblerat....är inte nöjd nu då halva elementet (ett låååångt) täcks av soffan = ökad energiförbrukning = icke miljövänligt.....Men hur jag än vrider och vänder på det kommer jag inte på en bra lösning...ATT DET SKA VARA SÅ SVÅRT!!! Tänk vad härligt det skulle va att ha en inredare för en dag som kan hjälpa där man känner att det behövs..
.
Nu ska vi fika...vi har nämligen bakat kladdkakemuffins....blev inspirerad av söta vännen A....tjejerna hjälpte till och deras ansiketen var full av go kladdig chokladsmet efter att ha slickat minsta lilla droppe i bunken..Visst är man värd en mumsig kladdkakemuffins med grädde en måndag ?!
.
♥ ♥

6 kommentarer:

  1. ahh så fin! Ser väldigt mjuk o go ut! Absolut ett bra komplement även om OM ju har så mycket mer! Men det är skönt att växla lite i garderoben tycker jag. Man blir så lätt blind och köper ALLT från Odd Molly annars och det behöver man ju verkligen inte göra. Kan bara bli för överstylat då ibland tycker jag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Den är ju så fin. Velade länge fram och tillbaka vilken färg jag skulle välja. Nu när jag ser dig ångrar jag mig nästan. Vet dock att jag passar bättre i lite starkare färger så jag tror jag valde rätt.
    Underkjolen köpte jag i dec-jan någon gång på Lindex. Hängde bland underkläderna, tror den kostade 199 - helt ok.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ååh, vilken fin tunika, helt i min smak :) Förstår att du är nöjd!

    Ibland kan det verkligen vara skönt med en lite lugnare helg, tycker man är så trött nu efter denna långa och snörika vinter!

    Hoppas du haft en bra start på veckan

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Muffins en måndag är nice!

    SvaraRadera
  5. Oj så fin tunika! Var har du fått tag på denna fina?

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥