lördag 27 februari 2010

Skodjungel....













Till våren vankas det både bröllop, 30-årskalas, fester mm och jag har insett att jag inte har några snygga klassiska högklackade skor för dessa tillfällen...Eller rättare sagt som jag har lust att ha vid dessa tillfällen....
Är helt inne på svarta då det går att ha till det mesta...men om det är en dovare färg upptill kan skorna bli pricken över i:et i färg....Surfade runt på http://www.brandos.se/ och hittade finingarna ovan....
Vad har du helst på fötterna när det vankas fest?
.
Idag har varit en riktig segdag....har inte gjort nåt kul alls .... Hade sett fram emot att åka till goaste vännen men lillskruttan hade krupp igår kväll och inatt så det blir till att stanna hemma...Maken har vänner här på lite mat,öl och sedan utgång...Vi får ha medlodifestivalmys på ovanvåningen....Det blir en tidig kväll i sängen känner jag...Denna lördagen är inte på min tio-i-topp-lista precis....
.
Mitt i allt grått så har det ändå hänt en härlig sak.....mjukaste rosa...:).....
.
Hur tränar du idag?? Jag går i valet och kvalet om jag ska byta gym..Det jag går på idag har jag till största del tränat styrka på då de har dåligt utbud av gruppträning...Som bara blir sämre och sämre...Fördelen är att det ligger 10min gångväg hemifrån...Det andra träningsstället har massor av gruppträning...Spinning,step,aerobic,bodypump mm mm....Tycker det är superkul med gruppträning då det blir mer socialt! Nackdelen är att det blir till att ta bilen om jag ska dit...Nä nu när jag sitter här och skriver har jag bestämt mig...JAG BYTER!
.
HA EN UNDERBAR LÖRDAG!

9 kommentarer:

  1. Dom översta Replay kändes som du! Vi har det rätt mysigt här hemma men det hade ju varit så mkt trevligare om du varit här! Jippie, klart att du ska byta!Träna ihop är ju guld! Kram

    SvaraRadera
  2. Du måste byta såklart!!!! Kram A-C

    SvaraRadera
  3. Söta ni är!!
    Faller för grupptrycket ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Det finns galet mycket snygga skor! Har tyvärr aldrig "lärt mig" gå med klackar men det är väl inte för sent för det va ;-) självklart ska du byta gym :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ohh så fina. Du de i lack i mitten, vem har gjort dem? Tyckte jag var superläckra!

    SvaraRadera
  6. Många fina skor du hittat, det är verkligen perfekt att ha ett par svarta klassiska skor i samlingen, hoppas du blir nöjd oavsett vilja du väljer :)

    Hoppas också att ni fick en trevligkväll igår

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Mmmmm vilka godingar! Men jisses vilken prislapp *suck*
    Hittade ett par till favoriter http://www.brandos.se/a-pair/blikes-6306-blk/a11939
    *drömmer*

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥