onsdag 17 februari 2010

Idag blev det Voile Tassel Top när det bar av till frissan i ottan (08:45)...eller i ottan kanske var att ta i men det kändes som det när jag gick upp idag på morgonen....Trött men glad att vara ledig!
.
Har fått massor gjort idag och känner mig supernöjd med dagen...Har fått iordning i hela källaren, städat av undervåningen,kört fem tvättar och sorterat papper....Har du oxå röjardagar då och då? Eller tar du lite här och där varje dag?Jag kan i a f sätta mig med gott samvete i soffan ikväll och kolla på OS.....HEJA SVERIGE!
.
Idag hade jag hoppats på ett mjukt paket i brevlådan med något blått och flott som innehåll...Hoppas hoppas att det kommer imorgon!!!
.
Nu ska jag ta och spela ett spel med barnen innan skidorna drar igång....

5 kommentarer:

  1. vad kan det månne vara i detta paket? Jag tar en vild chansning och gissar på ytterligare ett OMplagg? Kram

    SvaraRadera
  2. oj vilken energi du har!!!! Inte dåligt jobbat! Kramar

    SvaraRadera
  3. Denna post som man inte kan lita på ;-).
    Kram A-C

    SvaraRadera
  4. Dr Molly : Man får passa på när energin hälsar på :)Tyck blir mer och mer sällan! hahaha

    A-C: Ja denna post...tur att det finns goa brevbärare (kraftiga surdamen tillhör inte DÄR)som väger upp...

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥