torsdag 18 februari 2010

Löften....

Jag är ingen person som brukar avlägga nyårslöften...det funkar aldrig ändå...Oftast är det så att det känns påtvingat och då ännu svårare att håll! Men på senare tid har jag känt att jag blivit tröttare och tröttare och jag vet att det beror på för lite motion och för mycket dator!
Så nu tänker jag avge ett par löften FÖR MIN SKULL!
.
- Träna på gymmet minst 2ggr/v
- Långprommenad minst 2ggr/v
- Springa Göteborgsvarvet 2011 = löpning när våren kommer...
.
Har du några löften? Kanske ett nyårslöfte?
.
Jag har ett löfte till och det är att vara ute med familjen mer i naturen...Vi är så dåliga på att komma ut på helgerna tillsammans...det blir ändring på det från och med NU!
.
Nu blir ska jag fortsätta att jobba...

4 kommentarer:

  1. det låter som bra och realistiska mål! Jag tränar 2-3 pass i veckan. Har ju anmält mig till broloppet (halvmara) i juni men med tanke på att snön aldrig smälter ser det mycket mörkt ut... Kanske ska ändra det till göteborgsvarvet 2011 istället?! När på året är det? Hade varit bättre med ett lopp i augusti så man kunde träna hela sommaren! Kramar

    SvaraRadera
  2. Känns realistiskt.....
    Ja denna snö och mer ska det bli...inte lätt att löpträna nu!!
    Tycker absolut att du ska satsa på GBG-varvet 2011...du och jag i varsin OM-tröja ;)...
    Det går i maj (i år 21/5)...Hoppas att vintern inte varar lika länge nästa år....

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Håller med dig om att nyårslöften oftast bara blir påtvingade och kanske inte alltid är helt realistiska, men dina nya mål känns "lagom" och jag tror absolut att du kommer klara av att hålla dem och förhoppningsvis blir du lite piggare också som en bonus!!

    Hoppas du får en bra kväll

    Kram Bella

    SvaraRadera
  4. Mitt löfte är att jag ska gå dom där långpromenaderna med dig och om du byter träningsställe så ska jag träna med dig med! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥