måndag 8 februari 2010

Små söta detaljer....


Idag säger maken att han tycker det är för lite blommor i vardagsrummet...Jag är inte sen att nappa. Sagt och gjort åker jag bort till den lilla lokala blomsterbutiken och handlar. Det blir både blommor, krukor och lyktor....Jag bara älskar lyktor!!! Kan absolut inte bli för mycket av den varan...
.
Nu har jag precis satt mig ner efter en ganska intensiv dag på jobbet. Mycket med schema och timmar nu samt mindre roliga saker att ta tag i...Måste dra ner på timmar och det är aldrig roligt....I de lägena är det inte roligt att vara chef!
Har tänt kaminen då jag tycker det är otroligt rogivande..Idag ska barnen i säng tidigt efter det blir det en lugn kväll i soffan ...
.
Jag är en människa som har väldigt många måsten....vill gärna ha ordning och reda runtom mig...hur sänker man kraven på sig själv för att slippa stressa?? Eller är det så att är man sån som person är det svårt att ändra och bara gilla läget?
.
Nu ska jag förbereda morgondagen..
.
Kram

3 kommentarer:

  1. så söta saker! Jag gillar också att ha ordning och kontroll över allt. Men sömnbristen gör att jag glömmer hälften och inte hinner den andra hälften... nog ganska nyttigt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja sömnen ligger jag oxå efter med...hur sover din lille?Jag försöker att släppa på kraven...men så svårt det är ....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar också att tända i kaminen. Kan sitta länge och bara titta in i elden, får iallafall mig att varava ner bra.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥