onsdag 24 februari 2010

Tapeter från Sandberg...




Hittade dessa superfina tapeter från Sandberg...Oj oj vad fina de skulle bli i lillskruttans rum....Imån blir det en tur till den lokala färgbutiken (den bästa som finns!) för beställning.....Lillskruttans fina vita möbler kommer passa fin fint till...bokhyllan får bytas ut - ja just det mot en vit...Byrån får målas - i vitt!
.
Vilken lugn och skön eftermiddag och kväll jag har haft...Tjejerna ha lekt superbra tillsammans ♥...inte minsta lilla bråk...Detektivbyrå är vad de har ägnat sig åt...Imorgon har jag lovat att vi ska inhandla en detektivväska - finns det en sådan?
.
Dr Molly , http://doktormolly.blogspot.com , tipsar om ett superfin märke idag....gå in och kolla i hennes blogg...Jag vill varna känsliga shoppare - DET ÄR LÄTT ATT FALLA DIT!! Sååååå underbara kläder från Chillnorway! ♥
.
Nu är det dax för lite kvällsmat...

4 kommentarer:

  1. ja det var ett smittsamt märke... och du bor väl på västkusten där alla svenska återförsäljare finns??

    Superfina tapeter! Blir perfekta med vita möbler tror jag!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack! jag får se hur det blir! när jag först provade den så var det bara ett Big No,no...när jag fick fixat till lite så kändes det lite bättre :-) Ja chill Norway har superfina kläder! synd att de är lite svårt att få tag på dom!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sandbergs tapeter är underbara. Jag bor nästan granne med deras tapetfabrik och brukar då och då kika in i deras butik. De brukar ha utförsäljning där några gånger om året, när brukar stå på hemsidan. Då går det att göra riktiga fynd.

    SvaraRadera
  4. Ha lite koll på nästa utförsäljning (jag ska försöka ha lite koll jag med) så är du välkommen hit (om du inte har allt för långt att åka).Jag bjussar på lunch.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥