måndag 22 februari 2010

♥ Idag kom ett paket... ♥


.
Idag har ett av tre paket anlänt....och jag säger bara... I LÖÖÖÖÖÖÖÖV IT! Vilken helt fantastisk och underbar kjol.....finaste ever! Har haft många jeanskjolar och har men denna slår alla!!! Den kommer att användas i massor = MYCKET BRA KÖP!
.
Idag har jag vabbat...F2 är dålig.....ska in på torsdag igen...tycker så synd om mitt lilla hjärta ♥ ... Känner mig så hjälplös...skulle vilja ta över så hon får vara pigg!
.
Idag prata jag med en vän som snart ska ha barn.... Hon har ett sååå häftigt namn till sin blivande dotter men har börjat tveka...Hon tror att det kanske blir för häftigt! Jag tycker man ska följa hjärtat när det gäller namn..inte lyssna på någon annan än sig själv och sin man/sambo! Vi är supernöjda med våra barns namn.... Hur tänkte du när det kom till namn på dian barn?
.
Dax att fixa lite...
.
Ps. Saknar min make i massor...Löv u ! ♥ Ds.

4 kommentarer:

  1. Hej
    Kjolen sitter jättefint!
    Funderar på storlek. Hur lång är du och vilken storlek är det? Sitter den på höften eller i midjan?

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tack....
    Jag är 172cm...sitter midja/höft ...varken hasat på höften el uppe i midjan...är du med :)...

    MIA

    SvaraRadera
  3. jag sa väl att den skulla va fin på dig!! Helt perfekt!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Den sitter supersnyggt på dig! jag tror att det är en fördel att vara lite längre...själv är jag 165 cm och det hade inte"gjort ont" att vara åtminstone 170 cm :-)
    Kram!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥