lördag 13 februari 2010

High School Musical....

.
Idag ska tjejerna på High School Musical med farmor och farfar... De fick det i julklapp. Efter blir det restaurangbesök på deras favoritrestaurang... En mycket uppskattad julklapp vill jag lova...Mysigt att bli bortskämda av farföräldrarna en dag!
.
Här hemma fortsätter röjandet...har inte fyllt botten på containern äns...Vad ska slängas och vad ska säljas och vad ska skänkas??? Om maken får välja så slänger vi allt....hihih....Jag gillar absolut inte loppisar så det som kan Traderas får göra det annars blir det nog mycket släng eller skänk!
.
Ikväll blir det melodifestivalenmys med goaste vännerna...Hoppas nu att deras lillskrutt inte är sjuk.. Var alldeles för längesedan sen vi sågs...Innan de kommer ska jag klämma in ett träningspass oxå....
.
Lillskruttan är så söt ...Kan inte säga sina storasystrars namn...Jejje och Didde är ju ok men F2 får heta Pippa....hihihih.....
.
Nu ska jag fixa frukost...Mysigt med hela familjen samlad vid frukosten....
.
Ps har lagt ett bud på en sak på T....hoooooooppas jag får den. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥