tisdag 23 februari 2010

Dagens blues.... ♥




.
Idag blev det självklart min nya fina kjol som fick invigas...Har ett mycket viktigt möte och känner att denna outfit är snygg och lagom dämpad.... Typiskt när man har nåt viktigt så vaknade jag med dundrande huvudvärk...påväg mot migrän....sitter fortfarande som en mössa runt huvudet...Hoppas hoppas det släpper innan mötet!!
.
F2 är mycket piggare idag - Lättad! Hoppas nu att det försvinner och inte blir något bakslag....lillhjärtat måste få bli pigg nu! ♥
.
Om jag hinner efter mötet idag ska jag åka förbi min absoluta favoritaffär, TVÅ FRÖKNAR!! Underbar affär med massa fin inredning...Man kan drömma sig bort i timmar där.....det enda jag saknar i den affären är lite Odd Molly....Men det kommer inte saknas i vår framtida butik! Den kommer ha något för alla!!! ♥
.
Nu måste jag lägga på ett kol..fixa,dona,sminka,styla....bye bye.....

2 kommentarer:

  1. supersnyggt!!! Tror modellen passar någon med din kroppsform allra bäst!

    (kaffe och ipren rekomenderas mot huvudvärk)

    Ha en bra dag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ohh jag har total missat att du kommit igång och blogga! :D Vad roligt! Fiiin du är i kjolen! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥