onsdag 3 februari 2010

En cykeltur kanske?


Här står barnens cyklar....Trevligt!!! De lär ju komma fram vid tö igen....Rostiga och fina :(......Dax att ställa in de i garaget - bättre sent än aldrig!
Just nu känner jag som de här cyklarna när det kommer till jobbet - jag står där jag står och gör jag inget snart rostar jag bort!!!!
Inte långt ifrån i a f.....
.
Har varit på Kick Off idag....Är det inte meningen att man ska komma därifrån full med energi och motivation???? Var nog en av de absolut tråkigaste KickOffer ever! Resan ner gick bättre än förväntat....Vägarna var helt ok trots massa snö....
.
Känns som jag är meganegativ idag så det är bättre jag skriver mer imån.....Full av inspiration ;)...
.
Ha en supergo kväll!! Nu ska jag pussa på barnen......massor !!!
.
Kram :)

1 kommentar:

  1. Men fy så trist att det var en dålig kickoff när du kämpade dig iväg! Detta är nog ett tecken på att det är dags att göra något annat. kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥