tisdag 16 februari 2010

Ett trevligt paket damp ner :)



Efter jobbet idag åkte jag hem och lämnade bilen,bytte om sen gick jag och maken och hämtade lillskruttan på dagis och F3 på fritids...Vi har en härlig skogsväg vi ta till skola/dagis....Full av snö blev det en perfekt pulkabacke på vägen hem..... Fick inviga min nya fina Nylon Parker Coat :)...Den får högsta betyg! Im in löööööv!
.
I posten idag damp det inte bara ner ett trevligt paket i form av en fin fin OM-jacka utan oxå en tråkig räkning från Tre...Tjejerna har varsin mobil och har skött det kanon men idag höll jag på att sätta kaffet i fel strupe!!! 442 kr till NUMMERUPPLYSNINGEN...W T F! Var min första reaktion (som jag utryckte lite mildare till F2..)..Efter ett låååångt samtal och mycket luskande samt telefonsamtal för tidpunkt till Tre och ett samtal till en pojke i F2´s klass pappa har vi nu börjat reda upp nystanet...många i klassen inblandade! 442kr för 18min!....suck..
.
Nu ska vi äta semla....MUMS!
.
.
.
Imån kanske det dimper ner nått blått och flott!







3 kommentarer:

  1. Men vart hade de ringt då och varför? Unge ;-) Fin du var lilla militär-Mia! pusselipuss

    SvaraRadera
  2. Javisst är den fin!!! Och du i den såklart! Hmm... barn och mobiltelefoner, hoppas det är långt tills dess! Kramar

    SvaraRadera
  3. Tips på billig nummer upplyssning är 118800.
    118700 är gratis.

    Här kan du jämföra vad de andra kostar. http://www.118800.se/priser/
    Sjukt mycket, men man tar ju ofta det nummer man kommer ihåg från reklam. Så be töserna lägga in de billigare varianterna i sin telefon ifall de skulle behöva använda dem.

    TAbby

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥