torsdag 4 februari 2010

Lovely Knit var är du?


Nu får det allt hända något!!! Vilken butik ska släppa först och vad?? Jag hoppas på denna....så fin! Snygg både nu och till våren.....en snygg jeanskjol till samt ett längre linne med spets....åååå vill ha nu!!!!
.
Idag var det andra dagen på KickOffen....jag var tvungen att åka hem igår men de andra stannade kvar....det hade blivit sent för vissa....många onda hårfästen idag...hihi...tur att vår arbetgivare hade fixat ett "dagen-efter-kit" bestående av energidryck,banan,kexchoklad och alvedon....Dagens föreläsare var Gurra som har seglat jorden runt ... Volvo Ocean Race 2005-2006 samt 2008-2009....Vilken människa!!! Imponerande vad driven och målinriktad. Allt går bara man vet varför! De har samma kläder på sig i upp till 37 dagar....ja du läste rätt 37 dagar!!! Urk! Men allt går bara man vet varför!
.
På vägen hem så stannade jag på PoP...Har inte det i närheten så brukar passa på när jag kör förbi...Handlade lite till lillskruttan.....Var en hel del vårnyheter som kommit in men mer är påväg och butiken såg halvtom ut (eller halvfull om man vill det ;)).....Det som fick flytta med hem var rosa/vita tights,rosa/vit tröja, rosa/vit klänning,jeanskjol med mudd och tights med bondgårdsmotiv......och givetvis matchande strumpor ;)....
Väl hemma från storstan hämtade jag tjejerna. Hem och städa och nu hör jag att maken är på ingång...ÄNTLIGEN ÄR HAN HEMMA!!!
.
Dax att laga mat sen hämta ut ett trevligt paket!
.
Kram för nu :)

3 kommentarer:

  1. oj vilken uppbunkring på PoP. Kan du inte visa en bild? Längtar också efter lovely knit i rouge. Den kommer att bli så himla fin!

    Skönt att ha maken hemma!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bild kommer under kvällen :)

    Jag med !!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig...sååå snyggt...längtar!!! :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥