tisdag 23 februari 2010

En bra eftermiddag....



.
Huvudvärken vill inte släppa taget! Har satt sig som klistrat mot mitt huvud...men jag trotsade huvudvärken och åkte på mötet...DET GICK KANON! Nu ska jag inte ha för höga förväntningar men det känns bra....
.
Innan mötet hann jag springa in och prova lite Mollys....men det skulle jag inte gjort!!! Nu är jag helt såld på några plagg som bara måste få flytta in i min garderob!!!Måste fjäska lite för maken först....Ääääääälskling det är nåt jag vill fråga :-*...*blinkar med ögonen - febrilt*..Efter det åkte jag förbi blomsteraffären....den lokala blomsterbutiken ska jag bojkotta i fortsättningen då blommorna där ifrån har så otroligt dålig kvalité...Vissna dagen efter man köpt dom är EJ ok!En orkidé fick flytta med hem idag...och en liten ljuslykta......
.
Resten av dagen har bestått av pannkaksmiddag och spel med tjejerna...mys ♥ ..snart är det dax att förbereda morgondagen sen sooooooffan!

2 kommentarer:

  1. Härligt att mötet gick bra! Jag håller på dig! Vad är det för Mollysar du vill ha nu? Jättefin lykta!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att mötet gick bra :)

    Såg att du varit på Två Fröknar, bara älskar den butiken!!! Fin lyckta du köpt och kjolen du hade på dig var kanonsnygg, blir ju shoppingsugen när jag läser dina inlägg :)

    Hoppas du får en skön kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥