lördag 6 februari 2010

Ner i diket...


Söta armbandet jag fick i present
av fam B.
.
Igår var det en mycket instensiv dag som avslutades med goaste Fam B....kunde inte blivit ett bättre avslut på en härlig fredag....
.
Var tidigt på jobbet då jag hade massor att göra. Känns att man varit borta två dagar (KickOff). Dessutom var vi kort med folk vilket är sådär kul en fredag! Hur lätt är det att få in någon som vill jobba kväll en fredag bara sådär? Befarade att jag själv skulle få jobba men det löste sig till slut - PHU!
.
Maken och lillskruttan hämtade mig på jobbet. Vi handlade,åkte till systemet,lämnade av lite returer sen hämtade vi F3 hos en kompis. De hade haft fredagsmyseftermiddag med popcorn och Sommar med Göran... När vi åkte därifrån så hände det som inte får hända när man är stressad....VI KÖRDE FAST! Bara gled....rakt ner i diket!!! Kom varken fram eller bak..P kom med en traktor och efter mycket meck kunde han få loss oss....Tack snälla snälla P!
Fortsatte hem - stress stress stress...Laga mat,duka,duscha mm.....EN timme senare kom fam B......seeeeeen var resten av kvällen lugn och bara sååååå trevlig! Tiden flög fram som den alltid gör när man har trevligt :)..
.
Idag blir det ytterligare en intensiv dag...Snart ska jag och F3 iväg. Hon ska börja dansa idag - KUL! Efter det blir det in för att kolla TV,handla och fixa inför kvällen.Ska även passsa på och kolla om de fått in några OM-nyheter.Hem och städa av innan min söte bror med familj kommer på lite kalajs :)...
.
Nu ska jag ta en stor kopp kaffe och sparka igång denna dagen...
.
Kram för nu :0)

1 kommentar:

  1. Tur att det gick bra med er trots dikeskörningen! Ni ska inte stressa så ;-) Ha en härlig kväll, vi ses imorgon! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥