tisdag 2 februari 2010

Snöbus!


Himmel vad här ha snöat inatt!! Och mer ska det komma......
När vi kommer hem idag blir det till att klä sig varmt sen ger vi oss ut i snön! Åka pulka, göra snögubbar och snölyktor, dricka varm choklad och göra massor av snöänglar...Massor av snöbus ska det bli denna tisdag!!!!
.
Igår kändes det ensamt utan maken hemma....Tjejerna och jag hade det jättemysigt...spelade spel,tittade på TV och tog det lugnt... Kollade på familjen Annorlunda med ett öga och datorn med det andra....Sitter nämligen och planerar en överraskning för familjen...Jag kan säga att de är gott nyfikna.....I pauserna slog vi över på femman och Outsiders...Var det nån som såg det?? Handlade om människor som var rädda för fett...En tjej var livrädd för feta människor...Hade aldrig varit nära en...Skakade och grät när det kom en nära...Vet inte vad jag ska säga!
.
Hann även med att drömma/planera om den framtida butiken/cafét....Det gäller verkligen att ha en röd linje....Finns en uppsjö av leverantörer och med det massor och massor av varor!!!!!! Vad vill vi ha? Vad ska göra oss speciella? Hur ska vi sticka ut??
Har bokat in ett föredrag i februari jag ska gå på ang att starta eget..ju mer kött på bena man kan få desto bättre!
.
Nu är det dax att kila vidare....
.
Kram för nu :)

1 kommentar:

  1. Spännande med överraskning, jag vill veta! Föredraget - tell me! Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥