söndag 21 februari 2010



Köpte denna söting på Tradera igår....tänkte den kunde vara fin till Blues Skirt....Vårig och fin i färgena....Enn Molly under 500 är inte varje dag...:)....
.
Har precis tränat....sååå segt innan men sååå skönt efter!!! Känner mig genast piggare och full med energi....Hade tänkt och ta en långprmmenad i em men då jag är en frysfis får allt blåsten ge sig lite och temperaturen klättra upp ...-12 grader och blåst....Brrrrrrrrrrrrrr!
.
Idag går mina Traderaauktioner ut....ska bli spännande och se va de landar på men just nu ser det bra ut! Sitter och funderar på om jag orkar lägga ut en laddning till eller om jag ska avvakta ...men det är ju nu vid löning det går som allra bäst! Får fortsätta fundera....
.
Nu ska jag förbereda middagen...Räkgryta och ris...

2 kommentarer:

  1. Ååh, vilken fin shirt du fyndat :) Håller tummarna för att dina egna auktioner går bra och så får vi verkligen hoppas att det inte kommer mera snö nu, inte kul när man tom blir insnöad...

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!!!

    Hoppas att du haft en underbar helg trots väder....

    KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥