måndag 1 februari 2010

Indy Dress har är här......


Indy Dress stl 1
Leggings Lindex
Strumpor Lindex
.
Nu har den kommit!!! Vilken snabb service.....Kalle & Ada it is! Den är ljuvlig !!! Helt underbar! I´m in löööööööööööv!!!! Hjäääääääääääääääääääääälp!!! Jag har fått Molly-sjukan.....Jag vill ha mer och mer och mer.........Får nog sluta läsa Molly-bloggar
....................................................................................NOT! :)
.
Lillskruttans feber är som bortblåst....F2´s hosta har sprungit ut genom dörren....Ingen är mer glad än jag för det...Imån blir det jobb igen.
.
Är det nån som har sett några fina ljusa jeans nånstans??Gärna slitna.....Jag är sugen på ett par till min Crysalis Wrap bla....så snyggt med ljusa jeans nu till våren.....
.
Nähä...hinner inte sitta här...ville bara visa min fina fina klänning!
.
Kram för nu :0)

6 kommentarer:

  1. ja gud vad fin den är! Får fortsätta min jakt!!! (den kan du väl ändå inte skotta snö i!)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin är du i den! MEN jag måste genast leta efter medicin till dig, detta är ett problem på allvar!

    SvaraRadera
  3. Åh den sitter fantastiskt fint på dig och jag döööööör av avund för den vackra väggen du har bakom dig.

    *dreglar*

    Trevlig kväll!
    Kram //Bina

    SvaraRadera
  4. Tack va söta ni är!!!

    Bina - lööööööv min vägg :)

    SvaraRadera
  5. Nej, nu vill jag ha en sådan med. Den där mollysjukan är smittsam, svår att bota och underbar att leva med.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin på dig :-)

    Tabby

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥