söndag 7 februari 2010

Perfekta presenter...


Mina make och mina barn är underbara! Jag fick den perfekta present idag.. EN UPPLEVELSE! Jag får välja från liveit´s utbud för 2000:-....Det lutar starkt åt att det blir forsränning i Åre.....Gjorde det i USA för många år sedan och det var verkligen WOW! Jag och maken tar en weekend med forsränning,god mat,spa och massa mys...Kolla in http://www.liveit.se/
Av M o E samt svärisarna fick jag en symaskin - MYCKET uppskattat då jag har velat ha en lääääänge men massa andra saker har prioriterats......Blev superglad.....Av mamma fick jag ett superfint halsband samt presentkort i en av mina favoritaffärer.......
.
Idag har vi bara tagit det luuuuugnt.... Just söndagar är den slöaste dagen i veckan...Varför är det så?? När man tar det lugnt har man även tid att tänka och fundera.....Två saker har vi kommit fram till:
1. Vilket hus vi SKA bygga.
2. Det blir JETSKI och inte golf.
.
Sen ahar jag funderat lite oxå....Har länge velat gå någon kurs där jag lär mig mer av det jag är intresserad av. Min syster gick en silversmedskurs där det designade egna smycken - Låter superintressant men inte riktigt jag. Jag är inne på binderi av blommor, fotografering eller inredning...Nu gäller det bara att hitta en för jag vet att jag SKA....Kanske har jag någon go vän som vill hänga på...
.
Maken är så söt att ha lagar mat trots att han inte är bra....ska gå ut och göra honom sällskap..
.
Kram för nu :)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter! Leta du kurser så ska du se att jag gärna hänger på! Kram

    SvaraRadera
  2. oh vilka fantastiska presenter. Forsränning låter skitcoolt!

    Ska ni bygga hus??? Vad spännande! Det får du skriva mer om efterhand.

    Kramar

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥