tisdag 9 februari 2010

Efterlysning!!! Odd Molly Nylon Parker Coat...

Såg en tjej idag som hade en super duper wunderbar Odd Molly jacka....Nylon Parker Coat i blått......Snacka om att ha-begäret började växa!! Finns det någon vänlig själ därute som har en sådan fining till salu eller vet var jag kan få tag i en? Stl 1...Pleeeeeeeeas :)

Idag har snön verkligen öst ner....60cm har vi här....5 mil bort är det över 1m....Kommer ihåg sådana här vintrar när man var liten men inte kommer jag ihåg såhär mycketr snö de senaste 20 åren (vojne vojne vad gammal jag är )...

Har en hel del jag behöver lägga ut på Tradera...mycket Meandi och Polarn&Pyret och kanske kanske en Molly som jag inte använder....men just där har jag inte bestämt mig än....Jag drar mig lite för det då det är ganska mycket jobb runtom det med att fota,packa mm mm...Jag känner att den tiden inte riktigt finns. När jag var mammaledig var det en helt annan sak...men nu....Hinner ju knappt med mig själv...Hur får ni tid att Tradera?
Nu ska jag och barnen baka...
Kram för nu...




1 kommentar:

  1. Tror att det är en sån som båda mina andra Mior har ;-) Du är rolig du... ena inlägget om shoppinghysteri och frågan om man blir lycklig av shopping? Andra om habegär och efterlysningar ;-) Tokfia där, puss puss

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥