onsdag 24 februari 2010

Två paket damp ner ...

Aldrig har jag skådat såhär mycket snö.....staketet är nästan helt under snötäcket nu....
.
Pling sa det i mobilen.....paket att hämta ut...Trevligt!!! Innehållet var ännu trevligare....Grått rosa och rött....
.
Är livet en stor lång tävling?? Ibland undrar jag om inte vissa ser det så i a f...Jämföra allt....Har ditt barn gjort det? Kan ditt barn det? Har ni varit där? Han ni gjort så? Har du köpt det? Känner du henne? osv osv... Är det den svenska avundsjukan månne? Varför kan inte folk vara tacksamma och glada för det de har och sluta jämföra sig med andra eller lägga sig vad andra gör...Vad mycket lättare allt blir om man är mer postitiv !!! Är glad för andras skull...Folk slutar aldrig att förvåna.....
.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att samla på stenar. Det är bättre att ha få diamanter än många stenar. ♥

.

Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma...Huvudvärken har fortfarande inte släppt taget så jag hoppas jag orkar med allt jag behöver göra....annars är det en ny dag imorgon ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥