måndag 1 februari 2010

Fredagsmysplanering en måndag :)


Helst skulle jag vilja fredagsmysa i denna goding.....tur för mig är att den är slut överallt! ;)....
Fredagsmys blir det med fam B....ska bli mysigt att träffa dom....alltid lika avslappnat och alltid massor att prata om.....I fam B ingår vännen M som jag skrev om tidigare idag.....Jag ger inte upp :)...
.
Idag har dagen sprungit iväg...Först en runda till jobbet för att avverka ett antal rapporter som ska in varje vecka samt månadsslut. Efter det tog vi en tur till lilla butiken på torget. F2 var sugen på en ny tröja och vad gör man inte för sin lilla sjukling som var hemma idag (pigg som få )..När vi kom hem var det dax för lillskrutt att sov och jag passade på att vila en stund med henne...såååå mysigt att ha henne nära...När lillskrutt hade vaknat var det dax att ta tag i F2´s garderob...det tog sin lilla tid men oj va fin den är nu! När de andra två galningarna kom hem var det dax för lite mat..F3 överraskade med att städa sin garderob - Tack goaste dottern för det ! Nu har vi precis spelat ett spel...tycker det är sypermysigt att spela spel med tjejerna...
.
Nu är det dax att förbereda inför morgondagen...kläder, läxor,lappar mm...
.
Kram

2 kommentarer:

  1. Vill du ha den i blått? Jag har sett den i vitt och grått här i lokala sportaffären. Vår gemensamma vän "drömmar om vanilj" vet nog vilken sportaffär jag menar.

    Men du - bli nu inte en Mollybloggare. Du har ju så mycket mer intressant att skriva om. ;)

    SvaraRadera
  2. :).....Blir bara massa nu vid släppet....snart kommer jag skriva om annt som är MYCKET mer intressant :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥