onsdag 14 april 2010

Lovely ♥


Lovely Knit + Blues Skirt = en favvokombo = dagens......Vad tycker du?
.
Trodde att jag bestämt mig angående klänning till bröllopet men velpotta som jag är har jag ändrat mig! Jag vill ha nåt mer färgrikt......annorlunda.....Desigual? En het kandidat just nu....
.
Jobbdagen idag gick snabbt...är ledig tills måndag nu så nu är det helg....jag ska njuuuuuta.....synd bara att maken åker till Danmark direkt efter jobbet imån så får inte träffa honom förrän lördag :(.....
.
Fick ett oväntat men mycket trevligt besök nu ikväll.....Systra mis man...Han hade varit på mässa idag och skulle vidare till nästa....tog vägen (omvägen) förbi oss....KUL!!
.
Imån skulle jag träna afroaerobic...men som alltid när jag ska göra något blir det nåt som kommer ivägen...ingen barnvakt = ingen träning....Ghhhhhaaaaa......
.
Ha en underbar kväll....♥♥

2 kommentarer:

  1. Så synd , men du kanske kunde passa på att göra något annat roligt?
    :)

    SvaraRadera
  2. Lika snyggt som alltid när du visar kläder :)

    Ååh, vad jag känner igen mig i att vela med kläder inför speciella tillfällen, man vill ju liksom att det ska kännas och var rätt... Sköna i-landsproblem vi har!!

    Tråkigt med träningen, men desto trevligare med spontabesök :)

    Ha det gott

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥