onsdag 7 april 2010

Att komma i form.....


Visst är det så att just när det kommer till de där enivsa extrakilona som smugit sig på så hittar man tusen undanflykter för att sätta igång och bli av med dom?? Imorgon är ett vanligt förekommande ord när det kommer till när man ska börja...och när morgondagen kommer så.....prescis.... I M O R G O N!

.

Men imorgon var igår.....är så grymt irriterad på de där tråkiga och irriterande extrakilona som satt sig på mage och lår sedan lillskruttan kom....NU SKA DE BORT!!! Mitt mål är att de flesta av de har försvunnit när jag ska på bröllop i maj...vill ju se snygg ut i klänningen ;)....

.

Igår var jag och tränade bodypump......så otroligt skönt men aj aj vilken träningsvärk jag har idag!

Efter jobbet idag ska jag ta med maken på en rejäl prommenix och imorgon väntar ett spinningpass...ska försöka honna med ett pass bodypump på lördag med......

Tränar du mycket? Hur gör du för att hålla dig i form?
Det söta linnet på bilden införskaffades häromdagen :)

.

Imorgon kl 10.00 smäller det på lisen.dk om det är någon som råkat missa det :)

.

♥ ♥

3 kommentarer:

  1. usch ja... men du om du får på dig den där grå jackan någon skickade så har du inte många extrakilon att snacka om(-; Men jag vet vad du menar... av någon anledning vill de på magen hålla sig kvar just där... här blir det löpning inför broloppet och det är så tråkigt.... men effektivt...

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag har eller håller på med att skippa godis och kakor som har varit min stora last. Sen försöker jag precis som du - träna! Det blir Indoor Walkling, Spinning, Body Step och Functional Moves som jag försöker variera mellan för att träna (förhoppningsvis) hela kroppen. :) Verkar inte hända dock så mycket på vågen men så får man ju muskler och kroppen portioneras om på något sätt. Så visst har det hänt något för det märker jag på framförallt kläderna. :-)
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  3. Ja varför är det så attans svårt. Är verkligen inne i en period där jag hittar 1000 ursäkter för att slippa, men snart...

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥