torsdag 15 april 2010


Precis hemkommen från en skön och välbehövlig prommenad på en mil.....sitter just nu med den bärbara på altanen och njuter av en kopp kaffe, fågelkvitter,sol och lugn (lillskruttan sover gott i vagnen brevid)....
Hade fått ett litet paket från syster....fina röda convers till lillskruttan...hon kommer bli supertuff i dom...
.
Snart kommer tjejerna hem...de två stora ska iväg och sälja majblommor....F1 är lik sin mor och är säljare ut i fingerspetsarna...hihihi......etta är det enda som duger ;)....
Jag, F3 och lillskruttan ska gå till en lekplats jag upptäckte idag....trots att jag bor på en liiiiiiten ort så har jag inte sett denna lekplats innan....har iofs aldrig vägarna förbi där men ändå....Så idag får den invigas....
Lekplatser är tyvärr inget vi kan skryta om här precis....USELT skulle jag vilja sammanfatta det....Har ni fina lekplatser där ni bor??
.
Nu ska jag fortsätta njuta av vädret...
.
CU ♥♥

2 kommentarer:

  1. Mer lekplatser än ungdomsplatser, tyvärr!
    :)

    SvaraRadera
  2. Vi har haft tur med lekplatser. Mycket nybyggt här i området på den fronten. Allt från lekplatser för stora barn (konstgräsplan med fotbollsmål, bandymål och basketkorgar) till ställen för riktigt små barn (sandlåda, rutschkana, gungor, etc.) Sen har vi ju dagis i samma hus och deras utegård går vi ibland till på helgerna och där finns det också en del.

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥