onsdag 21 april 2010

På jakt.....


.
Lillskruttan har fått en ny söt vimpel i sïtt rum...så söt...så fina färger! Vimpeln låg i en ursöt ask...
.
Idag har jag varit på jakt...på jakt efter en detalj till en vän...hittade inte riktigt det jag ville så jakten går vidare..Det kommer bli så fint !!
.
Imorgon flyger jag till STHLM...flyget går redan halv sju så det blir en tiiiidig morgon....och förmodligen en tiiiidgt i säng ikväll...
Tycker alltid att det är jobbigt att åka ifrån familjen....kommer sakna de massor!!! Men jobb är jobb så det är bara att bita i det sura äpplet...ska ju bara vara bort en natt :)
Tycker du det är skönt att komma iväg själv eller längtar du ihjäl dig efter la familia?
.
Nu ska jag ta en prommenix...
.
♥ ♥´

3 kommentarer:

  1. Var borta ett par veckor en gång och säger: aldrig mer! Men någon dag skal väl gå bra, om jag får bo på hotell!
    :)

    SvaraRadera
  2. Tycker det är jätteskönt att komma bort ibland. Är i väldigt stort behov av egentid. Så tack och lov för en make som förstår detta och åker bort ibland med Elsa eller ser till att jag får komma iväg. Men nu blir det ju annat ett tag framöver. Inte så enkelt att åka iväg när man ammar.

    SvaraRadera
  3. Åh vilket mysigt rum!
    Jag får också resa iväg lite då och då och det är inte skoj innan jag åker men när jag väl är iväg är det trots allt OK. På något sätt är det skönt att få längta efter familjen men som sagt det är inte många dagar på året det sker.
    Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥