söndag 4 april 2010

Sundsby säteri...

http://www.tintinstyle.se/ kan du hitta detta fina armband!!! Just nu till specialpris....skynda fynda! Det har jag gjort....
.


Påskafton gick i ätandets tecken....godis och mat i stora lass.....Maken hade lagat ljuvligt go påskmat...Barnen har fått så mycket godis att lördagsgodis behöver vi inte köpa på många veckor eller tom månader...
Kvällen var lugn och stillsam....NOT! Barnen var speedade av all godis och minsta kusinen VÄGRA sova så här var fullt ös....men jag tycker det är ganska mysigt faktiskt! Älskar att se barnen glada och lekandes....
.

Idag är det strålande solsken ute.....vi ska ta med mamma på liten tripp....blir till att visa tomten vi har tänkt köpa samt ett besök på Sundsby Säteri....Fikastället nummero 1 !!! Finns en liten inredningsbutik där oxå...Den ska besökas.....

Nu blir det frukost med ALLA samlade .. ingen som jobbar eller ska träna eller.....MYSIGT!
.

♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Vilket fint armband!! Satt och kikade på dem igår men kan inte bestämma mig för vilket jag ska välja så jag stängde ner sidan istället. Får se om det blir något idag. ;-)
    Låter som det blir en mysig dag för er.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fint armband, det måste jag spana in :)

    Låter som om du har haft en riktigt trevlig påskhelg så här långt!!!

    Hoppas dagen varit bra :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥