tisdag 27 april 2010

Skoshopping......

.
Ännu en dag i högt tempo....slutade lite tidigare i dag ...besiktningsdax för bilen....In ut inga anmärkningar...Så det ska vara....Min duktiga XC...:)
Lillskruttan och jag stannade till vi köpcentrat när vi ändå åkte förbi...hade några små födelsedagspresenter kvar att köpa.....Hittade dessa söta skor till mig själv...Och de var inte bara söta utan även sköna!
.
Nu ska jag fortsätta med alla härliga vardagssysslor....tycker att listan bara ökar trots att jag betar av...hmmmm.....
.
TACK FÖR ALL HJÄLP MED KLÄNNINGEN! Ni är verkligen supergoa!
.
Ha en go kväll!!
.

3 kommentarer:

  1. Grattis till lyckad besiktning av bilen OCH till de jättefina skorna! Så läckra! Jag måste ge mig ut på skojakt. Kan ju inte bara springa i Converse....eller? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Självklart får du lägga till mig:-)
    Jag var före dig och du ligger redan på min lista utan att jag frågade:-D
    Skönt att bilen gick igenom!
    Och vilka snygga skor, provade något liknande, sköna med lagom klack;-)
    Ja, den flower dress är så fin, tänkte först ta den i vitt men hur länge får den vara vit?
    Så jag tog den i sand och tror att den blir jättefin den också..
    Sen två andra som jag inte vet riktigt hur de ser ut...Spännande:-)
    Dottern får agera modell sen!
    Kram Mia
    (snyggt namn du har:-)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥