tisdag 20 april 2010

.
Har alltid gillat blommor i alla dess former...Jag älskar att göra egna buketter och arrangemang....byter ofta ut växter i fönster och på bord....en in en ut...Nu har jag bestämt mig för att gå en kurs för att lära mig att göra binderi och arrangemang...finns en "blomsterskola" bara ett par mil bort...
Denna kunskap kan jag ta med mig när butiken tar form....att kunna erbjuda fina blomsterarrangemang till all fin inredning vore kanon!
Att få ge bort en blomma är underbart och att få en värmer...
.
♥ ♥

2 kommentarer:

  1. oh vilken bra idé!!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul med binderi-kurs :) Det är ju så roligt med blommor och en bukett med färska snittblommor hemma är ju så fint och hemtrevligt.

    Är tyvärr allergisk så jag får hålla mig till blommor som inte luktar, såg att du också hade problem med allergin nu på våren, trist då man inte kan njuta fullt ut av den härliga årstiden...

    Hoppas du får en mysig kväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥