fredag 2 april 2010

Röda ting ♥

Långfredag och precis hemkommen från jobbet...massor att göra och fredagen blev inte lååång utan gick supersnabbt *skönt*....

Funderar på att(läs ska) köpa en fiiin röd Grandmas Coat....tror ni att det är en användbar färg eller ska man satsa på en i blått eller almost black?? Help pleeeeeas!

Igår hade vi en supermysig kväll med bästaste vännerna...Go mat som maken hade gjort, ett gott glas vitt och massa prat ...En härlig start på påskhelgen! Idag kommer mamma och förgyller helgen ännu mer....var ett tag sedan vi träffades nu så det ska verkligen bli såååå mysigt att träffa henne.....Påskhelgen blir massa mys och trevligheter med nära och kära :)...Ska du hitta på nåt kul?



Vill skicka en massa påskkramar till er underbara läsare!!!

GLAD PÅSK ALLA!!! ♥ ♥

8 kommentarer:

  1. Jag funderade mycket över färgen innan jag köpte min Grandmas denna säsong. Dark Pink eller Almost Black? Tillslut valde jag Almost Black för att jag vet att den kommer jag att kunna använda hur mycket som helst utan att vara säsongsberoende eller tröttna på. Har inte ångrat mig en sekund, och känner fortfarande att ska man bara köpa en så hade jag tagit den jag har mest användning för. Det hindrar dock inte att jag fortfarande fundarar på om det kanske ska bli en Rosa längre fram...

    SvaraRadera
  2. Jag velar också mellan rött och blått. Tror det blir den sista!
    :)

    SvaraRadera
  3. Oj, det där är så himla svårt. Jag gillar ju färg så mina ögon fastnar allt som oftast på den röda. Det jag har funderat på är om den svarta och blåa blir urtvättade (i färgen) fortare än vad t ex de ljusa blir eller röd för den delen. Det är supersvårt så därför har det inte blivit någon här ännu. Inte mycket till hjälp men jag önskar dig lycka till i ditt val och en glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig påsk-start!

    Jag velade mellan almost black och röd.. bestämde mig för röd och då var den slut.. det blev almost black och jag är supernöjd! Kompletterade med en lite powder (kom igår) och NU är jag superdupernöjd!

    GLAD PÅSK!
    *kram*

    SvaraRadera
  5. Krama din goa mamma från mig! Saknar henne!

    SvaraRadera
  6. Tack va söta ni är!!!! Men va valet blev inte lättare...hihihi.....kanske köpa en av varje ;)

    Mamma hälsar tbax...vi vänta på att bebben ska titta ut :)...

    Kram alla och GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  7. Köp den röda! Supersnygg till jeans.

    SvaraRadera
  8. Jo sant Johi...men de vårsäkra dagarna är den super.....tänk så snyggt till jeans och convers....

    Tack söta A!! Det lutar åt den...

    KRAMAR I MASSOR TILL ER!!!

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥