tisdag 24 maj 2011

Dax att packa....

Snyggt och stilrent!
.
Planeringsmänniska som jag är gillar jag att packa några dagar innan jag ska åka iväg för att slippa stressen dagen innan...Maken är tvärtom och slänger ner sina kläder i sista stund ( OM jag inte redan har packat ner de vill säga ;))...
Ikväll blir det packning på schemat...och handling,städ och tvätt....Imorgon kväll är det fotbollsmöte och på torsdag vill jag bara gosa med barnen hela kvällen...
Är du en planeringsmänniska eller tar det som det kommer?
.
Fy bubblan va trött man blir av detta gråa trista väder!!!
Vill ha sol nuuuuuuuu!
.
Höres ♥

3 kommentarer:

  1. Jag är absolut som din make, slänger ner allt i sista sekund. Trots att jag varje gång bestämmer mig för att den här gången ska jag minsann vara förutseende. Men har aldrig lyckats hitintills, vilket ofta resulterar i att jag aldrig vet vad jag har med mig. Önskar jag var som du alltså. Lycka till med packet. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag packar gärna några dagar i förväg för att slippa stressen, men jag blir alltid lite stressad sista dagen i alla fall. Ofta packar jag alldeles för mycket, maken blir tokig på mig, men jag vill ha med mig många Mollysar och massor av skor, hopplös är bara förnamnet. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag planera oftast ett par dagar innan så jag slipper stressa i sista minuten, brukar alltid lägga fram allt jag VILL ha med mig, när väskan väl ska packa brukar väl hälften av allt få plats... Men sån är jag och sambon blir lite smått tokig på allt jag vill dra med mig...

    Fina resväskor du visar :)

    Hoppas resan går bra

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥