torsdag 19 maj 2011

Om OM hade funnits....

.
Sedan jag var lite har jag drömt om att en dag bli BARNMORSKA...att få vara med när det mest underbara i livet sker...Att få hjälpa,stötta och finnas till... Jag har flera gånger tänkt söka in till sjuksköterskeprogrammet MEN varje gång har jag hindrats av tryggheten...Tryggheten att ha ett jobb, en inkomst och en stabil grund....Så om OM inte fanns då hade jag varit BARNMORSKA! Men jag har absolut inte stängt npågra somhelst dörrar...Längtan och drömmen finns där och kanske KANSKE en dag så söker jag in till sjuksköterskeprogrammet och tar ett steg närmare min dröm....
Har du det yrket du drömde om som liten?
.
Missa inte en kanontävling inne hos fina Fru W...Du kan vinna ett ljuvligt plagg från Lucky Ellen till en liten tjej eller kille!
.
Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥