tisdag 17 maj 2011

Så kan det vara....


Hej alla fina bloggvänner!
.
Har haft snart en välbehövlig veckas bloggpaus.....Inspirationen och lusten försvann.... Så kan det vara ibland...Har varit dålig på att titta runt också ...ska ta igen detta ;)..
.
Letar efter inspiration till lillskruttans sovrum. När jag surfade runt så dök jag på dessa två ljuvliga sovrum! Härliga färger och en underbar blandning!
.
Har en ledig dag idag...som vanligt ängnar jag den åt tvätt och städ...Varför blir det alltid så? Vädret tillåter förvisso inomhusaktiviteter...Regn och grått!
Tror jag och lillan ska ta och baka en paj sedan...Kanske en go äppelpaj med knäckigt täcke...
.
Höres senare finingar för nu ska jag titta runt hos er... ♥

2 kommentarer:

  1. Så mysiga rum! Hoppas allt är bra med dig annars.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Otroligt mysiga rum! Låter inte dumt med äpelkaka! KRAM

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥