torsdag 26 maj 2011

Stress....

.
Hej fina bloggisar!
.
Är just nu en mycket stressad kvinna...så mycket som ska göras och hinnas med...
TRE tydliga tecken på att min kropp känner av stressen är:
- TAPPAR MASSA HÅR!
- SOVER RIKTIGT RIKTIGT DÅLIGT!
- KORT STUBIN!
.
Har massor att göra på jobbet....mycket att tänka på...många saker som snurrar i huvudet...
Onsdagskvällen gick åt till möten....
Idag på förmiddagen har jag tvättat,städat hela huset,bäddat rent,tagit fram väskor,vikit tvätt och lagt in i garderoberna,tagit fram kläder till de yngsta för tiden vi ska vara borta,skickat iväg sju stora paket till Danmark och handlat present....Intressant vetande? Nä....Effektivt? Mycket.....
Ikväll ska jag bara gosa med mina skruttungar!
.
Imorgon åker jag och maken till Litauen och det ska bli alldeles alldeles UNDERBART! Bara gå runt och strosa,prata,mysa, INGEN STRESS!LOVELY!!!
.
Höres senare ♥

1 kommentar:

  1. Usch, du måste lyssna på din kropp. Inte lätt jag vet men det är inte bra att stressa sådär... Hoppas du får en välbehövlig vila i Litauen och att ni får det toppen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥