måndag 9 maj 2011

Gult regn och väskdröm....

.
Förra veckan visade jag en rosa dröm från Ester Elenora....Den rosa drömmen finns även i vitt....Ester Elenora Sofia....du finner den hos Creative Lounge....LOVELY!
.
.
Denna ljuvliga väska står HÖGT upp på min önskelista!!
Nova Bags från Portree Stone.
HELT UNDERBAR!!!!
Finns hos Perlan Living.
.
Herre vad pollen det flyger runt i luften...Inget bra alls för en allergiker som jag! Vid såhär höga halter sätter det sig tyvärr även på andningen och jag drar mig för att gå ut...
Vissa dagar funkar medicinen kanon...vissa tar den inte det minsta!
Jag älskar våren MEN vad mycket härligare den hade varit utan detta gula regn som varit de senaset dagarna.
.
Ny vecka och nya möjligheter!
Jobb står för den större delen av veckan - rättare sagt HELA veckan....Men på lör väntar middag hos goa vänner - trevligt trevligt!
Vad har du för planer denna vecka?
.
Ha en härlig dag! ♥

3 kommentarer:

  1. Väskan var ju någon i Odd Molly-världen som hade den till salu...vem var det nu då?

    /Sanna

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Jag hade just den väskan till salu- men nu har jag skickat tillbaka den då ingen sa något...Så synd! Då hade du fått tag i den till något bättre pris och jag sluppit returporto!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ååh, vilka fina saker du hittat, som vanligt!! Blir alltid sugen på att handla när jag kikar in här och ser allt fint du hittat :)

    Nog är det mycket pollen ute, tror jag håller på att bli galen, kliar konstant i ögonen, näsan rinner och nyser hela tiden, men jag ska inte klaga jag har i alla fall inte svårt för att andas.

    Här blir det också en vecka med jobb och till helgen är det nog dags att ta tag i projekt renovera hus igen...

    Ta hand om dig!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥