fredag 6 maj 2011

En dröm....



.
Vilken klänning!!! Vilken dröm!! Den perfekta midsommarklänningen?! Min midsommarklänning!?
VILL HA!!! Denna ljuvliga klänning från Ester Elenora finns hos Creative Lounge...
.
Fredag och sista arbetsdagen för denna veckan....Ser fram emot en trevlig helg med middag hos vänner ikväll , promenix med vännen L på lördag och lekdate + lunch med vännen Johi m barn på söndag....
Vädret ska bli underbart vilket kommer innebära fix på huset = massa med sol på lilla näsan!
.
Är du mycket för att planter i trädgården?
Jag gillar att ha fina blommor i krukor på trappen och på altanerna men har svårare att få fint i rabatterna....Nu är doch en sådandär mellanperiod tycker jag...Penseérna är nästan överblommade men det finns inte någon given ersättare..Tror det skulle bli fint med ranunkel och murgröna...Hmmm...Får spåna vidare....
.
HA EN HÄRLIG FREDAG SÅ HÖRES VI SENARE! ♥

4 kommentarer:

  1. Den klänningen såg helt underbar ut, nästan som det "stod" MIDSOMMAR på den :-)
    ¨åter som en riktigt mysig helg!
    Tack för hälsningen hos mig, japp nu får de vara slut på allt vad sjukdomar heter.
    ´Du som varit i huvudstaden rätt nyligen, (har jag för mig) vet du om NK säljer kläder från det amerikanska märket GAP????
    Dom har så mkt. fint, sär´skilt till barn.
    Kram o trevlig helg på dig!!!

    SvaraRadera
  2. ett tips för en fin rabbat är riddarsporre, jag har satt som kommer helt underbart varje år. Perenner är ju alltid att föredra. Och de är lite sådär romantikst vacka också. Eller funkia som alltid är tacksamma;-)

    Kramkram och trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Ska bli kul att äntligen ses och jag ser fram emot att höra mer om hemligheter och jobbansökningar ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, tack för tipset om Ester Elenora klänningen! Var till en början sugen på att köpa den i vitt, men när jag fick se den här i gammelrosa blev det ett lätt beslut att fatta, den är nämligen redan klickad och köpt :) Så tack för det! Mvh. Lisa :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥