torsdag 26 maj 2011

Kopia????



.
Allt sedan jag fastnade för Odd Molly har detta varit ett plagg som funnits (finns) på min önskelista....tycker den är så otroligt gullig!!! MEN jag vet att det finns massor kopior ute av just denna och har därför inte vågat köpa någon på Trader eller Blocket...Jag har heller aldrig stött på någon i en butik....
Just nu ligger denna ute på Tradera MEN även där misstänker jag kopia :(.... Såhär står det i texten :

"Odd Molly klänning från 2010 vår/sommar kollektion. Storlek 0 men passar även som en storlek 1 alltså 34-36. Justerbar och elastisk under byst.
En ljuvlig sommarklänning i vintage wash med underbara detaljer som broderier, mönster och fina "penga" knappar. I färgen Rose.

100% bomull.

Nypris: 1800:-"

Vad tror ni tjejer?? Vill inte länka till annonsen då jag inte vill hänga ut om det är fel....

Har du en själv som du vill sälja??
.
Höres girls!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också den där är sååå himla söt men har inte heller vågat köpa någon på Tradera t ex. Har också hört att det cirkulerat massa kopior av just den men det är ju omöjligt att veta om just denna som du sett är det...

    Lycka till och hoppas du finner den

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. 0:or har aldrig kopierats, så du vet :)

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥