fredag 6 maj 2011

Jag gjorde det!!

.
Jag gjorde det....jag tog steget...jag tog steget för att nå ett mål...Jag sökte jobbet!!!
Har inga somhelst förväntningar (helt ärligt) men OM jag skulle komma till intervju är bara DET ett stort steg....Trivs verkligen KANON på mitt jobb MEN man ska inte missa chansen...den får man kanske bara en gång och tar man inte den kanske man ångrar sig i framtiden...Så nu är det gjort...kuvertet är lagt på brevlådan....
.
Idag längtar jag såååå efter min och makens weekend i Kaunas...Ska verkligen bli underbart att spendera några härliga dagar med maken.....bara vi två!
.
Nu ska jag snörvla vidare (allergin är på TOPP)....
.
Höres senare ♥

3 kommentarer:

  1. Du gjorde helt rätt i att söka. Sen får du ta beslutet längre fram om du går vidare och blir erbjuden jobbet. Bara det i sig är ju en kick för självkänslan att få komma på intervju.
    Kram härliga du!

    SvaraRadera
  2. Bra där tjejen! Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt, så klart du ska söka gumman!
    Som sagt, en kick att komma på intervju bara:..;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥