torsdag 1 september 2011

Bra pris för snygg top! Saknad av arbetskamrater....


En till mig och en till dotter..... Snygga längre toppar från Gina Tricot.... Snyggt och enkelt till jeans.....
149 pix för denna fining!
.
Har känt mig så fruktansvärt ensam det sista... Sommaren är förbi och det betyder också att ledig tid med stranden,fika och vänner en vardag är borta och kommer först om ett år igen....
Bäst av allt tycker jag om att vara med familjen men maken tycker nog det är skönt att få slippa mig då och då ;)...
Min make är min allra bästa vän! Honom kan jag säga allt till...även om han kanske inte gillar att höra så lossas han iaf att han är intresserad ;)....
Anledningen till att jag känner mig ensam är att jag är ensam tjej i ledningsgruppen på jobbet...Och som chef måste man hålla isär jobb och privatliv vilket betyder att umgås med de anställda utanför jobbet inte är så lämpligt.... Umgås du mycket privat med dina arbetskamrater eller är de just bara arbetskompisar?? Skulle vara kul att höra hur ni har det ute där.. Om det bara är jag som känner mig ensam eller är det lite så hos gemne man?
.
Höres senare ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥