onsdag 14 september 2011

I blåstens väg och ett STORT tack!!

.
Min stora fina kryssboll har blåst sönder...Likaså mina tomatplanter, murgröna,änglatrumpet mm mm... Hon har inte varit snäll den där Katia!!
Så idag har jag köpt tre nya fina fräscha kryssbollar i höstiga färger att ställa på trappen och altanen...
Till helgen ska det bli fint igen har de lovat och då blir det operation samla-in-alla-saker-efter-stormen....
Har den gått illa vid hos DIG?
.
Tack för alla värmande ord från er goa läsare..Betyder så otroligt mycket.. ett litet sms eller telefonsamtal med HUR MÅR DU betyder otroligt mycket när man inte är på topp...Då vet man att vännerna finns där även om det inte är fysiskt...
Hoppas att det vänder snart... Jobbet vet jag att det kommer vara fullt ös de närmsta åtta veckorna men jag hoppas att jag kan fylla på energi hemma med familj och vänner...
Jag blickar framåt och ser fram emot lite lugnare tider....
.
Höres senare vänner ♥

1 kommentar:

  1. Ja himmel vad det har blåst! Finns ju inget som stod på sin plats i trädgården, en riktig genomkörare! Livsfarligt!

    Hoppas du känner dig bättre nu. Fin header du har!

    Kram Marika

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥