tisdag 13 september 2011

Inne i en...

Min söta busiga lillskrutta!!! Herre vad jag älskar henne!!!!
.
GODKVÄLL sötisar!!
.
Hua vilken blåsig dag det varit och är.... På jobbet blåste en stuga i tusen bitar idag så då kan ni förstå vad här blåser... 
.
Är inne i en tung period för tillfället på jobbet och det påverkar givetvis mig privat också...Känner mig inte ok alls faktiskt! Känner mig ledsen och otillräcklig och det är inget roligt alls!!
Orkar inte riktigt och humöret svänger.... 
ja ja..."vad vore en bal på slottet"...
Nä ryck upp och ta nya tag!!!
.
Nu ska jag ta och smyga runt hos er en stund...
.
Höres ♥
.

8 kommentarer:

  1. Usch ja ibland är det motigt. Hoppas det ordnar upp sig igen!! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Åh, va söt hon är er minsting!
    Skickar en stor kram och hoppas det ordnar upp sig snarast.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Blä för sådana perioder men de kommer. Lika säkert är att de försvinner igen:)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ibland är det så tungt, särskilt på hösten. Ta det bara lugnt så ska du se att det blir bättre snart. <3<3<3
    kramar

    SvaraRadera
  5. Sötnos!
    Usch inget vidare, hoppas att det vänder snart!!
    Ja hu, man tror ju att taket ska lyfta... :S
    Kram till dig :)

    SvaraRadera
  6. Styrkekramar till dig vännen, det vänder även om det känns tufft och tungt just nu!!

    Bella

    SvaraRadera
  7. man måste få känna så ibland. Kramar på dig och hoppas det snart känns bättre

    //Ulrika

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥