torsdag 8 september 2011

Förändring!




.
Hej underbara ni!!!
.
Hoppas ni mår kanon och att ni inte regnat bort!!!
Inte långt ifrån att vi gjort det här uppe på öa....
.
Har haft otroligt mycket denna vecka...Inventering närmar sig med stormsteg, möte om en STOR förändring,beslut som ska tas, besök av hgste chefen, möte i Skåne, akutbesök, vårdcentralbesök,träning,matcher och sen alla de där måsten som ska göras hemma....Så tiden till ER och datorn har inte riktigt funnits till....
Jag har känt att jag lever denna vecka vill jag lova!
.
Visst är det en underbar nyhet att toksnygga Beyonce ska ha barn!!!
De ser så underbart lyckliga ut och de står för en otroligt stor förändring i deras liv...och den absolut bästa förändringen... För att få äran att få ett barn är det bästa av allt!!! Inget slår den kärleken som finns till sina barn!!
Alla förändringar är dock inte lika roliga...Men den vi står inför på jobbet kommer bli kanon - jag känner det på mig!
.
Jag var otroligt arg och ledsen häromdagen men bestämde mig för att faktiskt inte bry mig...Och det är stort för mig då jag har jättesvårt att släppa olösta saker... Men i det här fallet känner jag att det är ingen idé... Det tar för mycket kraft och kommer inte ge en enda gnutta energi tillbaka så det får helt enkelt vara...Zipp - borta!!
.
Nu ska jag kika in hos er och önskar er samtidigt en UNDERBAR kväll!!!
.
♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥