söndag 11 september 2011

Gårdagens fotoutmaning, tävling hos LINDI LOO!!




Någonstans på ö:a kl 15:00 igår...som så ofta så var det fotboll som stod på schemat .. Makens gamla lag mötte det lag vi är tränare/ledare för i idag... Dessutom var våra vänner T och M där då de två stora grabbarna spelar i varsitt lag...kul att se lite syskonfight för det vill jag lova att det blev...

Innan matchen tog jag mig en välbehövlig löprunda i spåret... Idag blir det till att snöra på sig löparskorna igen och ge mig ut... Så gott att springa i naturen och rensa huvudet!!! Har många tankar just nu om jobb,framtid och var jag vill bo med min familj.... Känslan av att inte riktigt komma in att bara finnas med i kanten vill inte släppa ... Jag vet inte om ö:n kommer vara vårt framtida boende... Framtiden får utvisa... Det jag vet till 100% är att min make och våra barn är mitt allt och de finns där i mitten!!!

Just nu är det sista chansen att vara med i en supernice tävling inne hos söta Lindi Loo.....




Detta underbara halsband från Efva Attling har du chansen att vinna...skynda in på
http://mymollyworld.blogspot.com/ för att delta!!

Höres senare!!!

2 kommentarer:

  1. Å gumman förstår att det är en väldigt trist känsla att känna så...Hoppas, hoppas den försvinner och att ni hittar det som är bäst för er familj! Vad duktig du är som ger dig ut i spåret! Här ligger jag efter med det, då det varit mest lugna promenader med voffs som ska ta det lugnt;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Vännen, har varit så dålig på att kommentera sista tiden, men jag läser alla dina inlägg och blir så ledsen när jag läser att du inte riktigt känner dig hemma och med fullt ut på ön. Ingen avundsvärd situation och jag hoppas verkligen att ni hittar en lösning som passar hela familjen. Jag får se till att grannarna flyttar här så får ni flytta närmare ditt jobb :) Skämt och sido, men det är tufft att komma in i gamla bekantskapskretsar, folk är ofta så inskränkta och rädda för lite nytt :(

    Ta hand om dig vännen!!

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥