fredag 9 september 2011

Fredag och ett paket (eller två) påväg....

.
GodMorgon vänner ♥ !
.
Oj vad denna fredag är välkommen!!! En riktigt tuff vecka har det varit och hela min kropp skriker - VIIIIIILA!!!!! Det var inte lätt att masa sig ur sängen idag på morgonen vill jag lova!
Ikväll blir det mys med familjen och goa vännerna .... Och imorgon en lååååång sovmorgon (håller tummarna att resten av familjen gör likadant ;))
.
Idag hoppas jag på att två paket dimper ner i brevlådan.. Ett till maken (då han läser här får det bli hemligt) och ett från HoL... Kjolen är så efterlängtad! Ska bli riktigt kul att prova den och se om den är lika snygg på som jag föreställt mig...
.
Helgen kommer innebära hemmaplan (med ett fikaavbrott på ett ljuvligt café i stan)... Jag har tänkt att gå igenom alla jackor och skor...Slänga,sälja och spara! Inget kul att göra men har hängt över mig ett tag så det får bli ett av helgens projekt...Ett annat  blir att sy nya gardiner till tjejernas rum...skulle gjort det för några veckor sedan men har inte riktigt funnits tid!
.
♥ En extra tanke till Stefan Livs nära och kära denna fredag... Fruktansvärt det som hänt och en fantastisk idrottsman lämnade jorden alldeles för tidigt!! ♥
.
Höres senare ♥

4 kommentarer:

  1. Detta med att vänta paket är så kul-Fin kjol!
    Ja det är verkligen fruktansvärt det som hänt Stefan Liv!
    Tänk vad livet kan vända i en hast.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Finfin kjol. Ha nu finaste helgen..
    kram!

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så kul att höra vad du tycker om den! Är fortfarande intresserad sen du sist skrev om den! Kramar

    SvaraRadera
  4. Älskar också paket i lådan och den kjolen ser ju väldigt snygg ut, läckert annorlunda!=) Hoppas vi får se den på sen;) Hoppas du får en sköööön helg vännen med mys och den välbehövliga vilan!=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥