fredag 23 september 2011

Fiskbensfläta....

 .
Snygga Ferige i den absolut snyggaste frisyren just nu - FISKBENSFLÄTA!! Önskar jag hade lite längre hår så jag kunde ha det som Fergie... Tura att jag har fyra döttrar med långt hår som jag kan fläta ;)..... Titta in hos Malenami för en kanonbra instruktion på hur man gör en fiskbensfläta....
.
Fredag och sista arbetsdagen för denna vecka sedan HEEEEELG!!!
Fint väder har lovats och vi ska spendera den största delen av helgen utomhus... Höstfix i trädgården och snickra på huset är vad som ska göras...
.
Nu längtar jag till kvällens FREDAGSMYS!!!
.
Höres ♥


5 kommentarer:

  1. Håller med tur att jag har dottern att göra fina uppsättningar på:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. fiint!! När jag var liten åktes det konståkning, då var det fiskbensfläta och vanlig inbakad fläta som gällde. Lärde att göra det på mig själv och barnen på jobbet är imponerade och tycker man är jäättefiin;)) Sötnosar!

    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  3. Visst är det snyggt!! Jag har alltid gjort inbakade flätor på mig själv, men av någon anledning inte fiskbensflätor, men nu sitter jag här på lördagkväll och över tack vare ditt inlägg :)

    Hoppas du har en skön lördagkväll!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Hur har du det? Blir ju alltid lite fundersam när det blir tyst på bloggen...

    Hoppas bara att du har fullt upp och att allt är oK!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Hur har du det? Blir ju alltid lite fundersam när det blir tyst på bloggen...

    Hoppas bara att du har fullt upp och att allt är oK!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥