lördag 3 september 2011

Vill ha tillbaka NUUUUUU!!!

Lämnade in min Iphone på lagning under semestern.... Fick åka 10 mil till närmaste Telenorbutik för att lämna in den sen 10 hem igen.... Nu när semestrarna är över finns inte riktigt den tiden att åka och hämta den.... Det ska passa in jobbmässigt och klaffa med barnens fritidsaktiviteter och våra och de känns lite av ett MISSION IMPOSSIBLE!!! Så under veckan har jag ringt x antal gånger till butiken jag lämna in den i utan svar... Igår lämnade även växeln meddelande till butikschefen men ännu inget svar...Det är kundvård det......NOT!!!!! Jobbar själv inom handeln och vet hur viktigt det är att man återkopplar till kund snarast!!! Så nu är jag ICKE glad för jag vill ha min Iphone NUUUUUUUU!!! Dessutom tycker jag det är dåligt av telenor att ha mobila butiker för att sedan skicka kunden till närmsta butik (10mil enkel väg för min del) om det händer något....grrrrr....se över era rutiner Telenor!!
.
Sådär så var det sagt.... Härlig start på lördagen eller hur?! Jag jobbar idag så här var det ingen sovmorgon precis...Tyvärr vakna lillskruttan när jag gick upp så min käre make fick inte heller någon sovmorgon...Får se till att han får det imorgon....
.
I eftermiddag/kväll blir det familjetid...Vi ska umgås och hitta på roliga saker för det behöver vi efter intensiva helger bakom oss..... Ikväll blir det räkor och vin...MUMS!
.
Vad ska du hitta på denna lördag?
.
Höres senare (förhoppningsvis på bättre humör då ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Älskar kommentarer ♥