tisdag 8 juni 2010

Sorry ♥

.
Igår gjorde jag en vän som står mig väldigt nära besviken! Ej ok...Jag är en sådan person som har väldigt lätt att "stänga" mig när jag har mycket att göra eller inte mår helt hundra...Har haft en sådan period nu då jag precis avslutat mitt gamla jobb och verkligen misstrivts i slutet...Nu tar det nya jobbet vid och massa nya spännande utmaningar men samtidigt massor att lära ..Det är inte min mening att stänga mig men det är nog ett slags sätt jag reagerar på för att orka med intensiva perioder....Min vän blev ledsen över att jag inte berättat om en sak som jag i vanliga fall bollar med henne ...Jag älskar att hon är rak och ärlig och faktiskt "lägger sig i" för att hon bryr sig...Sorry gums!
.
Idag har varit en lärorik dag...både för mig och maken...för mig har det varit jobbrelaterat och superskoj! Maken har fått erfara hur det är att shoppa skor med fyra envisa flickor.....Vad lärde han sig?? Att det blir inte som man tänkt sig...hihih...Älskar dig hjärtat - det vet du!Hur är era makar när det kommer till shopping till och med barnen?
.
HA EN SUPERNICE KVÄLL! ♥

4 kommentarer:

  1. Men jag anser att man måste få göra det som känns bäst för en själv i vissa situationer...som kanske när det är FÖR mycket. Visst, man vill inte såra någon, men man måste gå på sin egen känsla;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Var inte för hård mot dej själv. Det är ditt sätt att klara av när det blir för mycket, och din vän förstår säkert.

    Fånigt att gnälla över vikten när jag inte är överviktig, jag vet. Men jag känner liksom inte igen mej själv. Tack för att du peppar mej.

    Kramar Affi

    SvaraRadera
  3. Det är inte lätt, men alla har vi våra olika sätt att hantera saker. Kram till dig och hoppas det ordnar sig mellan er.

    Min man shoppar typ...aldrig till barnen. En stor eloge till din som ger sig ut för att handla till 4!!! :) Det är manligt om något. :)

    SvaraRadera
  4. Naaw, men tycker det är härligt att ni berättar för varandra att det är något som inte stämmer eller att ni blev besvikna/ledsna. Tjejer har en tendens till att bara sura annars :D Ja du. Guben kan absolut shoppa till barnen, men att shoppa själv MED barnen. Hell no! Han hade sålt ungarna hahaha Kram

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥