torsdag 24 juni 2010

Midsommarkrans...

.
Solen skiner,värmen tycks har hittat hit och tre dagars ledighet väntar...Ljuvligt!! Hoppas nu vädret håller i sig hela helgen ...
.
Imorgon är det midsommar och jag har som tradition att binda egna kransar till barnen...Rosor är en given blomma i kransen men vad det blir mer får ni se imorgon....
.
Nu ska jag försöka bestämma mig vad jag ska göra till efterrätt...Något ur Leilas fina böcker blir det i a f...och det lutar nu åt att det kommer innehålla jordgubbar och lime....
Har du någon favoritefterrätt??
.
Ha en härlig torsdag!

4 kommentarer:

  1. Flickan i detta huset har en mor som inte kan binda kransar men fjäska kan man ju *hrmmmm* Jordgubbar & lime låter bra, choklad är alltid gott med hihi Ska bli så trevligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter att binda kransar.Ja nu är det bara underbart .Solen skiner och livet leker.Jag gillar Paj,pannacotta och glass och jordgubbar.Mums.Önskar dej en Glad Midsommar .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ohh min favorit efterrätt är min systers "frysta" cheescake. *mums* Hoppas du får en underbar midsommar. Kram hjärtat! <3

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni haft en fin midsommar och att du hittade den perfekta efterrätten :-)
    Tackar för kramen, den värmer.
    Kram tillbaka.
    Affi

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥