torsdag 10 juni 2010

Rosa - Me like! ♥

Hittade denna härliga serie i ljuvligaste rosa från Isadora idag....Mjuka rosa färger som kommer passa perfekt till sommarens fräknar....
.
Sitter just nu och är lite ledsen då jag missar näst yngsta dotterns skolavslutning...är iväg på jobb och kommer inte hem förrän imorgon kväll....Imorgon är det de två äldsta tjejernas tur och även det kommer jag missa...Blir första och förhoppningsvis sista gången det händer...Tyvärr men denna gång hade jag inget val och jobbet gick före familjen :(..Känner mig som en dålig mamma!!
.
Efter jobbet idag tog jag en långprommenad i snabb takt...här är underbart väder med sol och värme.
Ikväll ska jag unna mig lite egen-spa...Ansiktsmask,raka benen,måla naglarna mm...Nu när sommaren är här och både fötter och ben är bara gäller det att visa den bästa sidan ...
.
Ha en go kväll ♥
.
IMÅN ÅKER JAG HEM - LÄNGTAR!!!

7 kommentarer:

  1. Förstår att det känns tungt att ej vara med på tjejernas skolavslutning men du - du är INTE en dålig mamma. Snarare en toppenmamma! KRAM

    SvaraRadera
  2. Känn inte så...ibland är jobb just jobb och man är tvungen!;) Härligt med en egen spakväll=)


    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Dom klarar sig, har ju bästa pappan med sig! Välkommen hem imorgon! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så ska du inte känna, ibland kan man tyvärr inte vara överallt. Låter himla mysigt med egen-spa. :)
    Kram till 4 söta tjejers bästa mamma!

    SvaraRadera
  5. Grattis till den fina vinsten!!!!Bara så snygg Lyckost....Kan tänka mej att det känns tungt att inte vara hemma på tjejernas avslutning.Men jobba behöver man ju!!!!!Inte är du en dåligt mamma för det.Nej nej.Va gott med spa kväll :Ha en skön kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Fina söta du....Tror att du tycker att det är jobbigare än vad barnen tycker...
    Vi var på Tildas skolavslutning ikväll...
    Helt meningslöst faktiskt..
    De har det på kvällen, man skjutsar barnen till kyrkan, de samlas och går in och jag, Micke och Melvin kommer in sist i kyrkan som vi gör varje år och få stå upp för platserna är slut..Hur roligt tror du att det är för Melvin att stå där tyst och stilla??
    Skulle han tröttna skulle alla titta på honom som värsta downsungen som inte kan vara tyst..
    En timma senare splittras alla utan att säga hejdå och vi kör hem..
    Detta var Tildas sista gång med denna klassen och ingen sa hejdå:-(
    Nä, det var bättre när vi kom hem och smaskade i oss tårta:-))
    Ni kan fira när du har kommit hem i lugn och ro...
    Be pappa ta många bilder och mms:a ;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Så jobbigt och tråkigt för dig att missa skolavslutningen, men en dålig mamma är du inte för det, ibland har man helt enkelt inget val så klandra inte dig själv, lova...

    Hoppas resan hem gick bra igår och att du har en mysig helg med din familj

    Många kramar Bella

    SvaraRadera

♥ Älskar kommentarer ♥